Maak in één zin duidelijk wat je doet en voor wie
Een goed hulpmiddel om een duidelijke homepage te maken is de 3 seconden regel. Deze zegt dat als je niet binnen 3 seconden de aandacht van je bezoeker hebt, deze meestal weer weg zijn. Voor de homepage geldt dat je binnen 3 seconden antwoord wilt geven op de volgende vragen:
Wat voor bedrijf ben je?
Voor wie en waar?
Welk probleem los je op?
12
Jaar ervaring
300+
Klanten geholpen
9.5
Beoordeling
Waarom moet de bezoeker kiezen voor jullie?
Wat maakt jullie als aanbieder uniek? Wat zijn jullie USP’s? USP staat voor Unique Selling Proposition (wordt ook wel Unique Selling Point genoemd). USP’s zijn eigenlijk de verkoopargumenten voor een product of dienst.
Beschrijf een USP van jouw bedrijf
Dit is een voorbeeldtekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek.
Beschrijf een USP van jouw bedrijf
Dit is een voorbeeldtekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek.
Beschrijf een USP van jouw bedrijf
Dit is een voorbeeldtekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek.
Beschrijf een USP van jouw bedrijf
Dit is een voorbeeldtekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek.
Jouw unieke verhaal: Begin met je ‘waarom’
Leren is niet een lineair proces, noch het leven, noch ondernemerschap en noch ouderschap, dat heb ik zo
ervaren. Dat is wat de krul in het logo van MIRRAS learning symboliseert. Niks verloopt lineair. Hetzelfde
geldt voor het ontstaan van MIRRAS learning.
Wij helpen je met ...
waardoor je (dit kunt bereiken)...
Een mini pitch is een pakkende tekst van ongeveer 5 zinnen waarin je direct aandacht van de doelgroep wil vastgrijpen: ‘Hey wat interessant, dat is perfect voor mij. Daar wordt mijn bedrijf veel beter van/daar los ik mijn probleem mee op.’ In de mini pitch geef je antwoord op de volgende vragen: Wat heeft de klant aan jouw product of dienst en wat bereikt de klant daarmee?